Membrii comitetului sindical ai organizației Gimnaziului Ciuciulea:
1.Aniţă Elena- preşedintele comitetului sindical;
2. Gîdei Lucheria- vicepreşedintele comitetului sindical;
3. Anaticiuc Zinaida- secretar;
4. Verejan Lidia - membru;
5. Rusu Veaceslav- membru.
_________________________________________________________________________________
Membrii comitetului de cenzori:
1. Cojocaru Cristina- președinte;
2.Popovici Oxana- vicepreședinte;
2.Popovici Oxana- vicepreședinte;
3. Pîrgari Rodica- secretar.
Comisia pentru organizare și negocieri:
1.Iaţcu Veronica- directorul instituţiei;
2. Curuliuc Rodica- director adjunct pentru instruire şi educaţie;
3.Aniţă Elena - preşedintele comitetului sindical;
4.Gîdei Lucheria- vicepreşedintele comitetului sindical;
___________________________________________________________
2. Curuliuc Rodica- director adjunct pentru instruire şi educaţie;
3.Aniţă Elena - preşedintele comitetului sindical;
4.Gîdei Lucheria- vicepreşedintele comitetului sindical;
___________________________________________________________
Comisiile ce activează în cadrul comitetului sindical:
Comisia pentru protecția muncii:
1. Verejan Lidia- preşedintele comisiei;
2. Aniţă Elena;
3.Anaticiuc Zinaida.
Comisia cultural- sportivă:
1.Verejan Lidia- preşedintele comisiei;
2.Rusu Veaceslav;
3.Anaticiuc Zinaida.
Comisia social- economică:
1. Gîdei Lucheria - preşedintele comisiei;
2. Rusu Veaceslav;
3. Aniţă Elena.
Comisia cultural- sportivă:
Comisia social- economică:
___________________________________________________________
de cheltuieli al organizaţiei sindicale
Aprobat prin hotărîrea
Comitetului
Sindical
al ședinței nr.1 din 05.01.2015
Planul de activitate
al Comitetului Sindical al Gimnaziului Ciuciulea pentru anul 2015
Nr.
d / r |
Conţinutul
|
Termeni de realizare
|
Competent
|
1
|
2
|
3
|
4
|
I.
|
ŞEDINŢELE ADUNĂRILOR SINDICALE |
||
1.1
|
Ordinea de zi:
1. Respectarea Convenţiei colective de muncă la nivel de ramură şi a CCM
la nivel de unitate
|
Februarie
|
Preşedintele comitetului sindical Aniţă Elena
|
1.2
|
Ordinea de zi:
1. Despre
activitatea Comitetului pentru securitate şi sănătate în muncă.
2. Cu privire la executarea bugetului sindical pe
anul 2015 Aprobarea
devizului de cheltuieli pentru anul 2016.
|
Decembrie
|
Membrii CSSM: Curuliuc R., Anaticiuc Z., membrii comisiei pentru
protecţia muncii
Membrii
comisiei social-economice, preşedintele comitetului sindical Aniţă E.
|
II.
|
ŞEDINŢELE COMITETULUI SINDICAL
|
||
2.1
|
1. Despre activitatea CS în anul 2014.
2. Managementul sindical. Planificarea activităților
sindicale pentru anul 2015.
|
Ianuarie
|
Preşedintele
comitetului sindical Aniţă E.
|
2.2
|
1. Cu privire la activitatea comisiilor permanente în anul de studii 2015.
2. Cu privire la organizarea Spartachiadei angajaţilor din învăţămîntul preuniversitar la etapa locală şi la etapa raională. |
Februarie
|
Preşedinţii comisiilor;
Membrii comisiei cultural-sportive.
|
2.3 |
1. Despre perfectarea documentelor sindicale.
2. Cu privire la organizarea
sărbătorii ,,Ziua Internaţională a Femeii”
|
Martie
|
membrii comisiei pentru organizare şi negocieri,
membrii comisiei
|
2.4
|
1. Despre activitatea administraţiei privind respectarea legislaţiei în
vigoare.
|
Aprilie
|
membrii comisiei pentru protecţia muncii
|
2.5 |
1. Despre organizarea odihnei membrilor de sindicat şi a copiilor lor.
2. Studierea materialelor
Congresului VI al Sindicatului Educației și Științei.
|
Mai
|
Membrii comisiilor cultural-sportive şi social-economice, preşedintele
comitetului sindical Aniţă E.
|
2.6
|
1.Cu
privire la repartizarea normei didactice membrilor de sindicat
2.
Despre organizarea odihnei cu ocazia începerii anului de studii 2015-2016
|
August
|
Membrii comisiei pentru organizare şi negocieri
|
2.7
|
1. Cu privire la respectarea regulamentului de premiere al angajaţilor.
2. Cu privire la totalurile pregătirii instituţiei de învăţămînt către noul an de studii.
|
Septembrie
|
Membrii comisiei pentru protecţia muncii
|
2.8
|
Despre
organizarea şi desfăşurarea sărbătorii profesionale ,,Ziua lucrătorului din
învăţămînt”
|
Octombrie
|
Membrii comisiei cultural-sportive
|
2.9
|
Despre
pregătirea instituţiei cître perioada rece a anului
|
Noiembrie
|
Membrii comisiei pentru protecţia muncii
|
2.10
|
Cu privire la examinarea
petițiilor, cererilor membrilor de sindicat
|
Pe parcursul anului
|
Membrii comisiei pentru organizare şi negocieri
|
2.11
|
1. Despre
organizarea seratei dedicate sărbătorilor de iarnă.
2. Despre
discutarea devizului de cheltueli pentru anul 2016
|
Decembrie
|
Membrii
comisiilor cultural –sportive şi social-economice, preş. com. sindical.
|
3.
|
ACTIVITĂŢI GENERALE
|
||
3.1
|
Omagierea tuturor membrilor de sindicat cu prilejul zilelor de
naştere
|
Pe parcursul anului
|
Membrii comisiei cultural-sportive
|
3.2
|
Abonarea la săptămînalul ,,Vocea poporului” şi discutarea articolelor
ce prezintă interes
|
Decembrie, pe parcursul anului
|
Preşedintele
comitetului sindical Aniţă E.
|
__________________________________________________________
Aprobat prin
hotărîrea
adunării sindicale
din 30 decembrie 2014,
Proces verbal Nr. 3
adunării sindicale
din 30 decembrie 2014,
Proces verbal Nr. 3
DEVIZ
de cheltuieli al organizaţiei sindicale
Gimnaziul Ciuciulea
pentru anul 2015
Venituri
– 16 500 lei
Cheltuieli
– 8 250 lei
Inclusiv:
1.
Măsuri
culturale – 6 735 lei.
a) Pentru organizarea sărbătorii de 8 martie – 1500
lei.
b)
Pentru organizarea seratei de odihnă: Ultimul sunet – 1000 lei.
c) Pentru organizarea seratei de odihnă: Primul
sunet – 1000 lei.
d) Pentru organizarea seratei de odihnă,
consacrate Zilei Lucratorului din
Învăţămînt– 1000 lei.
e) Pentru organizarea măsurilor consacrate sărbătorilor
de iarnă – 1900 lei.
f) Pentru omagierea angajaţilor cu ocazia zilei
de naştere – 335 lei.
2.
Fond
solidar – 165 lei
3.
Ajutor
material – 500 lei
4.
Premii
– 0 lei
5.
Rechizite
de cancelarie – 0 lei
6.
Deplasări
– 100 lei
7.
Spartachiada
– 400 lei
8.
Altele
– 350 lei
Preşedintele
comitetului sindical: Aniţă Elena
____________________________________________________________________
Marţi, 20 ianuarie 2015
În atenţia membrilor de sindicat!
Întrebări şi răspunsuri:
1. E adevărat că angajaţilor cu stagiu de pînă la 3 ani nu li se plătesc buletinele de boală?
Răspunsul îl găsiţi în articolul de mai jos:
Articolul 6. Condiţiile de acordare a prestaţiilor de asigurări sociale.
(1)
Asiguraţii au dreptul la prestaţii de asigurări sociale dacă au un stagiu
total de cotizare de cel puţin 3 ani.(2) Asiguraţii care au un stagiu total de
cotizare de pînă la 3 ani beneficiază de dreptul la prestaţii de asigurări
sociale dacă confirmă un stagiu de cotizare de cel puţin 9 luni în ultimele 24
de luni premergătoare datei producerii riscului asigurat sau datei naşterii
copilului în cazul riscului asigurat creşterea copilului.
2. De ce nu mi s-a plătit buletinul de boală 100%, doar am o vechime în muncă de peste 20 ani?
Răspunsul îl găsiţi în articolul de mai jos:
Articolul 13. Cuantumul indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de
muncă
(1) Cuantumul lunar al
indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă se stabileşte
diferenţiat, în funcţie de durata stagiului de cotizare, după cum
urmează:
a) 60% din baza de calcul
stabilită conform art.7 - în cazul unui stagiu de cotizare de pînă la
5 ani;
b) 70% din baza de calcul
stabilită conform art.7 - în cazul unui stagiu de cotizare
cuprins între 5 şi 8 ani;
c) 90% din
baza de calcul stabilită conform art.7 - în cazul unui stagiu de
cotizare de peste 8 ani.
(2) Cuantumul indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de
muncă cauzată de tuberculoză, SIDA sau de cancer de orice tip este de
100% din baza de calcul stabilită conform art.7.
E bine să fiţi la curent şi cu alte articole din legea respectivă:
Articolul 4. Sursele de finanţare a prestaţiilor de asigurări sociale
(21) Începînd cu anul 2013, plata indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă cauzată de boli obişnuite sau de accidente nelegate de muncă, se efectuează în modul următor:a) primele cinci zile calendaristice de incapacitate temporară de muncă se plătesc din mijloacele angajatorului, însă nu mai mult de 15 zile cumulative pe parcursul unui an calendaristic în cazul mai multor perioade de incapacitate temporară de muncă. În cazul şomerilor, indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă se plăteşte din mijloacele bugetului asigurărilor sociale de stat din prima zi;b) începînd cu a şasea zi calendaristică de incapacitate temporară de muncă, iar în cazul mai multor perioade de incapacitate temporară de muncă – începînd cu prima zi după expirarea celor 15 zile cumulative plătite din mijloacele angajatorului, indemnizaţia se plăteşte din mijloacele bugetului asigurărilor sociale de stat.
(21) Începînd cu anul 2013, plata indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă cauzată de boli obişnuite sau de accidente nelegate de muncă, se efectuează în modul următor:a) primele cinci zile calendaristice de incapacitate temporară de muncă se plătesc din mijloacele angajatorului, însă nu mai mult de 15 zile cumulative pe parcursul unui an calendaristic în cazul mai multor perioade de incapacitate temporară de muncă. În cazul şomerilor, indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă se plăteşte din mijloacele bugetului asigurărilor sociale de stat din prima zi;b) începînd cu a şasea zi calendaristică de incapacitate temporară de muncă, iar în cazul mai multor perioade de incapacitate temporară de muncă – începînd cu prima zi după expirarea celor 15 zile cumulative plătite din mijloacele angajatorului, indemnizaţia se plăteşte din mijloacele bugetului asigurărilor sociale de stat.
Articolul 7. Baza de calcul al indemnizaţiilor
de asigurări sociale
(1) Baza de calcul al indemnizaţiilor de asigurări
sociale prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. a), b), d) şi g) şi art. 15 alin.
(1) lit. a) o constituie venitul mediu lunar asigurat realizat în ultimele 12
luni calendaristice premergătoare lunii producerii riscului asigurat, venit din
care au fost calculate contribuţii individuale de asigurări sociale.
A răspuns preşedintele CS: Aniţă Elena
Documente consultate:
1. LEGEA Nr. 289 din 22.07.2004 (cu modificări) privind indemnizaţiile pentru incapacitate
temporară de muncă şi alte prestaţii de asigurări sociale.
Rezultatele spartachiadei angajaţilor din învăţămîntul preuniversitar
Felicitări participanţilor la etapa raională, care s-au întors cu 2 diplome:
a) Membrii echipei participanţi la tenis de masă:
1. Rusu Veaceslav
2. Buta Andrian
3. Iatcu Veronica
s-au clasat pe locul III:
Felicitări tuturor!
http://ciuciulea15.blogspot.com/2015/03/surprize-pentru-doamnedomnisoarele-ce.html
joi, 26 februarie 2015
Rezultatele spartachiadei angajaţilor din învăţămîntul preuniversitar
Felicitări participanţilor la etapa raională, care s-au întors cu 2 diplome:
a) Membrii echipei participanţi la tenis de masă:
1. Rusu Veaceslav
2. Buta Andrian
3. Iatcu Veronica
s-au clasat pe locul III:
b) La proba ,,Săritură în lungime de pe loc" (b) reprezentantul echipei Buta Andrian s-a clasat pe locul III:
Felicitări tuturor!
vineri, 6 martie 2015
În ajun de sărbătoare felicitări tuturor!
http://ciuciulea15.blogspot.com/2015/03/surprize-pentru-doamnedomnisoarele-ce.html
marţi, 7 aprilie 2015
Poziţia membrilor de sindicat faţă de majorarea preţurilor la produse de primă necesitate şi la servicii
07 aprilie 2015
07 aprilie 2015
s. Ciuciulea, r. Glodeni
Scrisoare adresată D-lui Chiril GABURICI,
prim-ministru al Republicii Moldova
Stimate Domnule prim –ministru,
Noi, angajaţii Gimnaziului Ciuciulea, ne
exprimăm îngrijorarea în legătură cu situaţia social-economică care s-a creat
în ultimele luni în ţară. Este bine cunoscut faptul că începînd cu 1 septembrie
2014 au fost majorate salariile angajaţilor din învăţămînt. Dar, din păcate,
aceste majorări simbolice au fost resimţite doar primele 2-3 luni. Odată cu deprecierea
monedei naţionale în raport cu valutele străine au crescut preţurile la un şir
de produse de strictă necesitate (medicamente, produse alimentare etc.). Ca
rezultat, au fost devalorizate majorările de salarii din toamna anului trecut.
Se vehiculează în presă că vor fi majorate
tarifele pentru unele servicii (călătoriile în transportul public, plata pentru
energia electrică, gaz, ş. a), toate acestea atrăgînd involuntar după sine diminuarea
din nou a veniturilor salariale.
Am sperat că odată cu investirea noului
guvern vor fi luate măsuri radicale care vor stabiliza situaţia, însă am ajuns
la limita supravieţuirii. Salariile ne permit doar achitarea serviciilor şi
procurarea unor produse de strictă necesitate. Dar cum să reuşim să ne
întreţinem familiile, să asigurăm copiii care îşi fac studiile? Cum poate un
tînăr specialist cu un salariu de 2000 lei să-şi procure un spaţiu locativ
permanent? Din care economii? Şirul problemelor ar putea continua ...
De aceea,
noi, membrii de sindicat, în scopul asigurării unui salariu care să ne permită
un trai decent, înaintăm următoarele revendicări, care ar contribui la
ameliorarea situaţiei social-economice a angajaţilor din sfera învăţămîntului:
1. Solicităm să fie majorate salariile
angajaţilor din învăţămînt pentru prima categorie de salarizare cel puţin pînă
la 2000 lei;
2.
Creşterea
inflaţiei să fie monitorizată de către stat şi în paralel să se efectueze indexarea
salariilor pentru a nu admite micşorarea puterii de cumpărare.
3. Solicităm Guvernului să se implice în reglementarea
formării preţurilor şi a tarifelor pentru diferite mărfuri şi servicii (în
special, reglementarea tarifelor la energia electrică, a gazului natural, care
încă nu sînt majorate la moment).
În caz că vor fi ignorate problemele
de ordin social-economic ce au apărut, vom recurge la măsuri de protest în
masă.
Cu respect, angajaţii Gimnaziului Ciuciulea, r. Glodeni:
N. / o
|
Numele, prenumele
|
Semnătura
|
În tabel s-au semnat 37 membri de sindicat.
Sîntem în aşteptarea răspunsului pe parcursul a treizeci de zile lucrătoare din ziua expedierii scrisorii.
Scrisoarea a fost publicată în ,,Vocea poporului":
http://vocea.md/cadrele-didactice-solicita-majorarea-salariilor-si-monitorizarea-inflatiei/
Scrisoarea a fost publicată în ,,Vocea poporului":
http://vocea.md/cadrele-didactice-solicita-majorarea-salariilor-si-monitorizarea-inflatiei/
marţi, 2 iunie 2015
Răspuns la scrisoarea adresată prim-ministrului Chiril Gaburici, redirecţionată Ministerului Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei al RM
duminică, 12 iulie 2015
FIŢI LA CURENT!
Convenţia colectivă „Timpul de muncă şi timpul de odihnă” a fost modificată
Ion Moldovanu
Vocea Poporului, 06.07.2015
Un şir de
modificări şi completări la Convenţia colectivă (nivel naţional) nr. 2 au fost
operate în scopul stabilirii unor condiţii optime de activitate şi al
utilizării eficiente a timpului de muncă şi de odihnă al salariaţilor şi
publicate, recent, în Monitorul Oficial.
Astfel, Convenţia nr. 2 „Timpul de muncă şi timpul de odihnă” a fost
completată cu prevederi privind includerea în orele de muncă plătite de
angajator a timpului destinat igienei personale în cazul muncilor insalubre
şi a celui necesar pentru îmbrăcarea şi dezbrăcarea echipamentului individual
de protecţie. Durata acestor proceduri urmează a fi reglementată prin
intermediul regulamentelor interne ale unităţilor sau al contractelor colective
de muncă.
De asemenea, angajatorul este obligat să acorde, pe seama orelor de muncă,
timp liber pentru trecerea examenelor medicale prenatale. Potrivit autorilor
acestor modificări, în perioada sarcinii, femeia trebuie să se afle în
permanenţă sub supravegherea medicului.
Concediile, solicitate în orice timp
Conform art.7, atât concediul parţial plătit, cât şi cel suplimentar fără
plată pentru îngrijirea copilului, pot fi solicitate şi folosite integral sau
pe părţi, în baza unei cereri scrise a salariatului, în orice timp, până când
copilul va împlini vârsta de trei şi, respectiv, de şase ani. În această
perioadă, salariatul poate pleca în concediu sau reveni la serviciu ori de câte
ori are nevoie şi poate beneficia şi de timp de muncă parţial.
Dacă salariatul aflat în unul dintre concediile pentru îngrijirea
copilului doreşte să reînceapă munca înainte de expirarea termenului
concediului, el va informa, cu cel puţin 15 zile lucrătoare înainte,
angajatorul în scris despre intenţia sa.
Concediul anual de odihnă
În acelaşi timp, tuturor salariaţilor le este acordat anual un concediu de
odină plătit, cu o durată minimă de 28 de zile calendaristice, cu excepţia
zilelor nelucrătoare. Angajatorul este obligat să anunţe lucrătorul, în formă
scrisă, despre data începerii concediului de odihnă anual cu cel puţin 14 zile
calendaristice înainte.
Programarea concediilor de odihnă anuale se face de către angajator, de
comun acord cu reprezentanţii salariaţilor, şi este obligatorie atât pentru o
parte, cât şi pentru cealaltă. Concediul va fi planificat pentru fiecare
salariat, astfel încât cel puţin o dată la trei ani să coincidă cu sezonul
estival, iar soţii care lucrează la aceeaşi unitate să se odihnească în acelaşi
timp.
Art. 11 prevede ca, în cazul decesului socrilor, să fie acordat un concediu
de trei zile. Anterior, acesta era permis doar în cazul decesului părinţilor,
soţului (soţiei), copilului.
Concediul paternal
Acelaşi articol acordă tatălui copilului nou-născut dreptul la un concediu
paternal cu o durată de trei zile calendaristice, cu menţinerea salariului
mediu. Concediul paternal este acordat în primele 56 de zile de la naşterea
copilului, în baza unei cereri scrise.
Instituirea concediului paternal are drept scop excluderea discriminării
după criteriul de sex la angajare şi în câmpul muncii şi asigurarea
concilierii vieţii de familie cu activitatea profesională. La baza acestei
decizii sunt puse prevederile Recomandării Comitetului de Miniştri al
Consiliului Europei privind reconcilierea vieţii de familie cu cea profesională
şi rezultatele studiilor sociale realizate în statele Uniunii Europene privind
divizarea egală a rolurilor femeilor şi bărbaţilor în viaţa publică şi privată.
De asemenea, părinţii care au copii în clasele I şi II vor beneficia de o
zi liberă la începutul anului şcolar şi alta – la sfârșitul acestuia. Anterior,
de aceste drept beneficiau doar mamele și numai la începutul anului școlar.
Aceste concedii sunt acordate strict în timpul survenirii evenimentului şi nu
pot fi transferate în altă perioadă.
Reglementarea pauzei de masă
Convenţia a fost completată cu
un articol nou, 121, potrivit căruia unităţile cu
flux continuu, a căror oprire nu este posibilă în legătură cu condiţiile
tehnice şi de producţie sau ca urmare a necesităţii de deservire continuă a
populaţiei, durata pauzei de masă este inclusă în timpul de muncă doar pentru
profesiile sau funcţiile cu regim de muncă neîntrerupt. Durata pauzei de masă
va fi inclusă în timpul de muncă şi pentru salariaţii care activează la alte
unităţi decât cele cu flux continuu, dacă specificul muncii acestora face
necesară prezenţa lor permanentă la locul de muncă (paznici, garda de corp,
recepţioneri etc.). Lista acestor profesii sau funcţii şi activităţi este
aprobată prin contractul colectiv de muncă sau prin regulamentul intern al
unităţii.
duminică, 17 ianuarie 2016
Aprobat prin hotărîrea
Comitetului Sindical
al ședinței nr.17 din 28.12.2015
Planul de activitate al Comitetului Sindical
al Gimnaziului Ciuciulea pentru anul 2016
Nr. d/o
|
Conţinutul
|
Termeni de realizare
|
Responsabili
|
1
|
2
|
3
|
4
|
I.
|
ŞEDINŢELE ADUNĂRILOR SINDICALE
|
||
1.1
|
Ordinea de zi:
1.
Cu privire la respectarea
raporturilor de muncă şi social-economice în corespundere cu prevederile
Codului Educaţiei, Codului Muncii şi altor acte legislative.
2.
Cu privire la prevederile
noii Convenţii Colective de Muncă pentru perioada 2016-2020.
|
Martie 2016
|
Membrii comisiei social-economice;
Preşedintele CS Aniţă Elena.
|
1.2
|
Ordinea de zi:
1.
Parteneriatul în sfera muncii: constituirea comisiei de negocieri pentru elaborarea şi încheierea
Contractului Colectiv de Muncă pentru perioada 2017- 2021.
2.
Cu privire la
totalurile pregătirii instituțiilor de învățămînt către noul an de studii.
|
Septembrie 2016
|
Preşedintele comitetului sindical Aniţă E;
Membrii comisiei pentru negocieri.
|
1.3
|
Ordinea de zi:
1. Cu privire la gestionarea în mod transparent, corect
şi eficient a mijloacelor financiare ale instituţiei în anul calendaristic
2016.
2. Executarea bugetului
sindical pentru anul 2016.
3. Discutarea şi aprobarea bugetului sindical pentru anul 2017.
|
Decembrie 2016
|
Preşedintele CS Aniţă E.
Membrii CS
|
II.
|
ŞEDINŢELE COMITETULUI SINDICAL
|
||
2.1
|
Ordinea de zi:
1) Training:
Informarea şi formarea sindicală
Înstruirea membrilor CS privitor la:
a) Domeniul prioritar de activitate: Managementul organizaţional.
b) Atribuţiile fiecărei comisii din cadrul CS şi a
modului de activitate.
2)
Politici de tineret: Cu privire la implementarea actelor legislativ-normative ce ţin de
acordarea garanţiilor social-economice pentru tinerii specialişti.
3)
Despre realizarea
hotărîrii CS (proces verbal Nr. 11 din 24 august 2015) privitor la informarea
membrilor de sindicat cu modul de repartizare a biletelor de tratament
balneosanatorial.
|
Ianuarie 2016
|
Preşedintele CS Aniţă E.; Membrii comisiilor permanente;
Membrii comisiei social-economice;
Preşedintele CS Aniţă E.
|
2.2
|
Ordinea de zi:
1) Informarea şi
formarea sindicală a Comisiei de Cenzori:
a) Familiarizarea membrilor Comisiei de Cenzori cu ,,Regulamentul Com.
de Cenzori al SEŞ din RM: funcţiile comisiei şi modul de activitate.”
b) Managmentul
financiar: verificarea îndeplinirii bugetului organizaţiei de către Comisia de Cenzori, corectitudinea cheltuielilor şi folosirea adecvată a patrimoniului
sindical.
2) Cu privire la utilizarea raţională a mijloacelor financiare (cel
puţin 2 % din fondul de salarizare) destinate asigurării activităţilor de
securitate şi sănătate în muncă.
|
Aprilie 2016
|
Preşedintele CS Aniţă E.
;
Membrii Comisiei de
Cenzori.
Membrii CSSM.
|
2.3
|
Ordinea de zi:
1. Despre pregătirea instituţiei către perioada rece a anului
2. Înstruirea CSSM privitor la ,,Organizarea locurilor
de muncă şi condiţiile ce muncă ale angajaţilor (respectarea cerinţelor
sanitaro- igienice la locul de muncă)”
3. Despre perfectarea documentelor sindicale. (realizarea
hotărîrii CS, proces verbal Nr. 4 din 04. 03. 2015).
|
Octombrie 2016
|
Preşedintele comitetului
sindical;
Membrii CSSM.
Secretarul CS Anaticiuc
Z.
|
2.4
|
Ordinea de zi:
1. Despre activitatea CS în anul 2016. Cu privire la activitatea comisiilor permanente în anul 2016.
Completarea tabelului de autoevaluare.
2. Managmentul
organizaţional. Planificarea activităților sindicale pentru anul
2017.
3. Discutarea devizului de cheltueli pentru anul 2017.
|
Decembrie 2016
|
Preşedintele CS: Aniţă E.
Membrii comisiilor permanente;
|
2.5
|
Examinarea petițiilor, cererilor membrilor de sindicat
|
Pe parcursul anului
|
Preşedintele CS Aniţă E; membrii CS
|
III.
|
ACTIVITĂŢI GENERALE
|
||
3.1
|
Omagierea tuturor membrilor de sindicat cu prilejul zilelor de
naştere
|
Pe parcursul anului
|
Membrii comisiei
cultural-sportive
|
3.2
|
Abonarea la săptămînalul ,,Vocea poporului” şi discutarea articolelor
ce prezintă interes.
|
Decembrie, pe parcursul
anului
|
Preşedintele CS: Aniţă E.
|
3.3
|
Cu privire la pregătirea de Festivalul raional al Creaţiei Artistice al
angajaţilor din învăţămînt.
|
Martie
|
Preşedintele CS Aniţă E.
|
3.4
|
Organizarea şi desfăşurarea seratelor de odihnă cu ocazia:
-
Zilei Internaţionale a
Femeii;
-
Sfîrşitului anului de studii
2015-2016;
-
Începerii noului an de
studii 2016-2017;
-
Sărbătorilor de iarnă.
|
Pe parcursul anului
|
Membrii comisiei
cultural-sportive
|
Preşedintele
CS: Aniţă Elena
Secretar: Gîdei Lucheria
marţi, 8 martie 2016
Rezultatele participării la Festivalul creaţiei artistice
Vineri, 04.03.2016 s-a desfăşurat Festivalul raional al creaţiei artistice a angajaţilor instituţiilor preuniversitare din r-nul Glodeni, ediţia a XV-a.
Gimnaziul Ciuciulea a fost reprezentat de:
- colectivul de dansuri moderne ,,Dinamica" (Calistru Elena- profesoară de biologie, dir. adjunct pentru activitate extracurriculară; Gafencu Elena- profesoară de matematică; Juc Sabina, Ghidici Lilia, Sacaliuc Olga, Calistru Olga, Boubătrîn Ana- învăţătoare la clasele primare)
- la categoria ,,Declamatori" - de învăţătoarea claselor primare, preşedintele comitetului sindical-Aniţă Elena. Ambelor categorii le-au fost decernate diplome de gradul III.
duminică, 26 iunie 2016
FELICITARE CU PRILEJUL ZILEI DE NAŞTERE PENTRU IAŢCU VERONICA,
DIRECTORUL IP GIMNAZIUL CIUCIULEA
Doamnă Veronica Iaţcu,
În aceste zile, cînd vara Vă aduce în dar un minunat jubileu, avem deosebita plăcere
să Vă adresăm cele mai sincere felicitări şi
urări de bine:
I –
Inima împăcată fie-Vă-n viaţă avere,
A - Ani
plini de realizări, voinţă şi putere,
Ţ -
Ţină-Vă Domnu-n pace, iubire, bunătate,
C -
Copiii să Vă-mpartă doar zile luminate,
U - Un
viitor plin de speranţe, sănătate!
V -Vă dorim să rămîneţi aşa cum sînteţi:
E - Exigentă şi energică profesoară,
R - Responsabilă şi rezistentă
directoare,
O - Optimistă şi ordonată fiinţă,
N - Nemaipomenită soţie şi mamă,
I - Indulgentă şi
înţelegătoare colegă,
C - Curajoasă şi cumpătată femeie,
A - Amabilă şi activă consăteancă.
Fiţi binecuvîntată în cea de-a 50-a
vară! La mulţi ani!
Cu respect, membrii
Comitetului Sindical, angajaţii instituţiei
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu